
În perioada 26 – 27 august, GAL Plaiul Codrilor a organizat o serie de instruiri adresate rezidenților din regiunea noastră. Aceste sesiuni au fost concepute pentru a oferi suport și cunoștințe valoroase, menite să contribuie la dezvoltarea durabilă a regiunii și la promovarea eficientă a resurselor locale.
În cadrul instruirilor organizate de Grupul de Acțiune Locală Plaiul Codrilor , am pus accent pe patru teme esențiale. Am discutat despre strategiile de engagement și customer service, concentrându-ne pe gestionarea comentariilor, feedback-ului negativ și menținerea unei reputații solide, ilustrate printr-un studiu de caz.
A doua temă a vizat contractele, termenii și condițiile, unde am prezentat modele de contracte și reguli pentru website-uri și magazine online. De asemenea, am abordat strategiile pentru creșterea vizibilității, evidențiind tehnici de storytelling și marketing, susținute de un studiu de caz despre succesul pe social media. În final, am discutat despre protecția proprietății intelectuale, explicând drepturile de autor și pașii pentru înregistrarea unei mărci.
Aceste instruiri au acoperit și alte subiecte esențiale pentru dezvoltarea locală și au avut un rol cheie în pregătirea pentru lansarea viitoarei Platforme digitale ce urmează a fi lansată în cadrul proiectului: ,,Dezvoltarea platformei digitale pentru promovarea destinațiilor turistice și vânzarea serviciilor și bunurilor în Raionul Strășeni,, din microregiunea GAL Plaiul Codrilor, a cărui beneficiar este Asociația Grupul de Acțiune Locală ”Plaiul Codrilor”.

Mulțumim colegilor de la Asociatia Nationala pentru Turism Receptor si Intern 
